dissabte, 16 de febrer del 2013

Cap de setmana a París

El sentiment que et desprèn aquesta ciutat és incomparable amb qualsevol altre.. els carrers són plens de sensacions, de tendresa, la millor per visitar-la acompanyat.. la ciutat de l'amor.
 Una vegada decidida la ruta ens vam disposar la meva germana i jo a agafar el vol, vam anar a l'aeroport del prat cap a les 7 de la matinada, en 45 minuts ja estàvem trepitjant terra francesa en l'aeroport d'Orly. Poc després vam agafar un taxi fins a l'hotel on vam esmorzar en el bufet lliure. Amb el panxa plena vam agafar el bus turístic que ens va porta cap al famós Museu del Louvre .

El següent destí va ser la preciosa Catedral de Notre Dame.

Després vam arribar fins el Museu de Orsay, quan vam sortir ens vam començar a sentir una mica cansats i volíem terminar d'hora el trajecte.
Així doncs ens van portara veure l' Arc del Trionf i finalment van anar a sopar a un restaurant a prop d'on érem, i per últim van anar a dormir a l'hotel.

El dia següent ho vam passar a casa d'uns amics i a la nit ens van retornar a l'hotel.
Finalment l'últim dia ho vam reservar per a la visita de la Torre Eiffel.

La vam fer a la tarda després de dinar en l'hotel i a la nit vam fer les maletes i vam abandonar aquesta ciutat.